Return Policy

CANNAVOLVE offers a 14 day Return Policy on all orders of Cannabis products. Customers may return any Cannabis product in original condition for a refund within 14 days of delivery. The Customer will be refunded via the original payment method used for the purchase. Accessories are final sale and cannot be returned.

For further information please call the CANNAVOLVE customer contact centre at clientcare@cannavolve.ca

What does original condition mean? 

The product must be in the original, sealed condition in which it was received by the customer.

Do I need a receipt? 

You will be required to validate your order information.

Will I get back what I originally paid for the product?

You will receive a refund for any product(s) returned within 14 days of receipt. A return shipping cost of $10 will be deducted from any amount refunded. Original shipping fees may be refunded under certain circumstances, subject to our discretion.

How will I receive my refund?

The refund will be issued via the original payment method used for the purchase.

How do I return a product?

To return a product, please e-mail clientcare@cannavolve.ca and contact a customer contact centre agent. 

Product Warranty

Cannavolve does not warranty its products directly. All warranty claims are handled directly with the product manufacturer where applicable. See individual product warranty details at the manufacturer's website.

Politique de retour

Toutes les commandes de produits du Cannabis faites auprès de CANNAVOLVE sont assujetties à une politique de retour avant 14 jours. Les clients peuvent retourner n’importe quel type de produit de Cannabis dans son état d’origine dans un délai de 14 jours après la date de réception pour obtenir un remboursement. Les clients seront remboursés selon la même méthode de paiement utilisée lors de l’achat. Les accessoires sont considérés comme des ventes définitives et ne peuvent être retournés.

Pour plus d’information, veuillez communiquer avec le service à la clientèle de l’CANNAVOLVE au clientcare@cannavolve.ca.

Que signifie « dans son état d’origine »?

Le produit doit être dans la condition exacte dans laquelle le client l’a reçu, scellé dans son emballage. 

Ai-je besoin d’un reçu?

Vous devrez valider les informations liées à votre commande.

Est-ce qu’on me remboursera le montant que j’ai payé pour acheter le produit? 

Vous recevrez un remboursement pour tout produit de Cannabis retourné dans un délai de 14 jours après sa date de réception. Des frais de retour de 10 $ seront déduits du montant du remboursement. Dans certaines circonstances, le remboursement des frais pour la livraison initiale pourrait être accordé (à notre seule discrétion).

De quelle manière vais-je recevoir le remboursement?

Le remboursement est émis selon la même méthode de paiement utilisée lors de l’achat. 

Comment faire pour retourner un produit?

Pour retourner un produit, veuillez composer le clientcare@cannavolve.ca pour parler à un représentant du service à la clientèle.

Want to get in touch?